تجربه ای در یک رستوران

جی۵ لاین: چندی پیش با دوستی برای صرف نهار به رستوران رفته بودم. دوستم ضمن صحبت گفت که به پول زیادی نیاز دارد. او از غذای فوق العاده لذیذی که روی میز قرار داشت به کلی غافل بود، حتی برای یک لحظه هم حرفش را قطع نکرد تا حداقل از بوی بسیار مطبوع غذا لذت ببرد یا حداقل آن را بچشد و یا نحوه ی سرو غذا را ستایش کند. از او پرسیدم:” برای چه می خواهی؟” – ” اگر پول کافی داشتم، می توانستم کارهایی را که دوست دارم انجام دهم، به طور واقعی زندگی کنم، و از آن چه زندگی به من ارائه داده است استفاده کنم، دوستانم را به تعطیلات ببرم و از زندگی لذت ببرم. می توانستم به رستوران های بزرگ بروم و … شاید هم وقت کنم، طعم غذا را بچشم؟” با نقشه کشیدن برای آینده ای که به شما اجازه نمی دهد از لحظه ی اکنونی که در حال گذراندن آن هستید استفاده ببرید؛ زندگی تان را هدر ندهید.

منبع تصویر:blog
منبع اصلی: قصه هایی برای از بین بردن غصه ها / مسعود لعلی/ انتشارات بهار سبز
  •  نظرتون رو بفرستیدو اگر از دیدگاه دوستان دیگه هم خوشتون اومد،برای تأیید روی علامت + کلیک کنید.

هر روزساعت۷صبح یک داستان مثبت درجی۵لاین منتشر میشود.برای دریافت آن در ایمیلتان“فیدبرنر”را مطالعه فرمایید. برای مطالعه ی کلیه ی داستان های مثبت این کتاب می توانید خرید ازانتشارات بهار سبز داشته باشید تا علاوه برحمایت ازمولف گرانقدر در توسعه ی مثبت اندیشی بکوشیم.

برچسب ها: , , , , , , ,

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
guest
3 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
nazanin
9 سال قبل

چه جالب
واقعا وقت طلاس….من بیشتر اوقات گرم طلا یادم میره…واسه همین خوب استفاده نمیکنم

صدیق
صدیق
9 سال قبل

زندگی بنا کردن کاخی از آرزوها برای زیستن در آینده نیست چون گاهی اوقات آنقدر زود دیر میشه که تمام لحظه های شیرین حال، فدای روزهایی میشن که هرگز نمی آیند. :clover:

سما
سما
9 سال قبل

جالبه که بیشتر لذت های زندگی رایگان هستند مثل لبخند زدن، در آغوش گرفتن خانواده، داشتن یه دوست و …