چه کسی این اسکناس را می خواهد؟

جی5 لاین: سخنران مشهوری در یکی سمینارهایش اسکناسی 20 دلاری را در مقابل 200 نفر از مخاطبانش بالا گرفت و گفت: چه کسی این اسکناس را می خواهد؟ تمام دستها فورا بالا رفتند.
سخنران گفت:من می خواهم این 20 دلار را به یکی از شما بدهم اما قبل از آن به من چند لحظه فرصت دهید بعد شروع کرد به مچاله کردن اسکناس و پرسید: حالا چه کسی آن را می خواهد؟ هنوز تمام دست ها بالا بودند.
سخنران اسکناس را به زمین انداخت و با کفشش آن را لگد کرد. بعد آن را برداشت مچاله کرد و پرسید:هنوز هم کسی هست؟ این بار هم دست همگان بالا بود.
سخنران گفت: دوستان من، همگی ما درس ارزشمندی را فرا می گیریم. هیچ فرقی نمی کند که با این پول چه کار کنیم در هر شرایطی این اسکناس هنوز هم مورد قبول است و ارزشش را از دست نمی دهد. هنوز هم به اندازه 20 دلار ارزش دارد.
بسیاری مواقع در زندگیمان سقوط می کنیم, از درون متلاشی می شویم، احساس ضعف ما را فرا می گیرد. بخاطر بعضی تصمیماتی که می گیریم و یا برخی مشکلات که برایمان پیش می آید به زمین می خوریم. اهمیتی ندارد چه اتفاقی افتاده و یا خواهد افتاد بلکه مهم این است که شما هرگز ارزش و اهمیتتان را از دست نمی دهید، کثیف یا تمیز، مرتب یا مچاله شما هم مانند این اسکناس هرگز برای آنانی که دوستتان دارند و به شما نیازمندند بی ارزش نمی شوید.

جی5 لاین . کام
منبع اصلی: ezsoftech
منبع تصویر: visual photos
ترجمه: فیروزه جمشیدی
بازنگری و انتشار: حوریه جعفری

هر روز، ساعت ۷ صبح یک داستان مثبت در جی۵ لاین منتشر خواهد شد، اگر می خواهید روزی یک داستان انرژی بخش به ایمیل شما ارسال شود، صفحه “فیدبرنر” را مطالعه فرمایید!

برچسب ها: , , , , , ,

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
guest
11 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback

[…] چه کسی این اسکناس را می خواهد؟ […]

بتول جون
بتول جون
12 سال قبل

خط اخر مطلب درستی رو بیان کرده .جالب بود

یلدا قنبری
یلدا قنبری
12 سال قبل

خیلی خیلی قشنگ بود

م ک
م ک
12 سال قبل

باید قدر ارزش ها را دانست

حانیه
حانیه
12 سال قبل

خیلی جالب بود