آنقدر گنده است که نمی تواند خودش را پنهان کند

جی5 لاین: در دهکده ای مردی به نام گلیاس زندگی می کرد که بسیار تنومند و قوی هیکل بود. او به واسطه قدرت بدنی خود به مردم زور می گفت و از آن ها پول طلب می کرد، مردم هم توانایی مقابله با او را در خود نمی دیدند.

روزی برادر یکی از اهالی روستا که پسر جوانی به نام دیوید بود برای دیدن اعضای خانواده خود به آن دهکده آمد. او که رفتار گلیاس با مردم را دید گفت: چرا شما با او مبارزه نمی کنید؟

مردم جواب دادند: مگر نمی بینی که چقدر بزرگ قامت و قوی است؟ کدام یک از ما می تواند با او مبارزه کرده و شکستش دهد؟

دیوید گفت: اگر همه با هم با او مبارزه کنید او نخواهد توانست شما را شکست بدهد. ضمن آنکه همین هیکل بزرگ او باعث می شود که نتواند جایی پنهان شود.

با اصرار دیوید عده ای از مردم پذیرفتند که با او همراه شده و به مبارزه با گلیاس بروند و در نهایت موفق شدند با استفاده از نقطه ضعفش او را شکست داده و از روستا بیرونش کنند.

جی5 لاین . کام
منبع اصلی: داستان هایی به کوتاهی زندگی / ریچارد کوئک / مرجان توکلی/ نشر کتاب پنجره
منبع تصویر: Amazon
بازنویسی و انتشار: حوریه جعفری

هر روز، ساعت ۷ صبح یک داستان مثبت در جی۵ لاین منتشر خواهد شد، اگر می خواهید روزی یک داستان انرژی بخش به ایمیل شما ارسال شود، صفحه “فیدبرنر” را مطالعه فرمایید!

برچسب ها: , , , , , , , , , , , ,

3 1 رای
امتیازدهی به مقاله
guest
4 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شهزاد
شهزاد
7 سال قبل

سلام. بعد مدت ها من باز اومدم و دارم مطالبتونو میخونم. اول از همه از اینکه کنار نظر ما عکس گذاشته میشه اصلا خوشم نمیاد. به نظرم خیلی هم مسخره است و بد تر اینکه نه میشه اونو حذف کرد و نه میشه عکس دیگری جایش گذاشت. مثلا نظر من با این قیافه مضحک گذاشته میشه. دوم اینکه به نظرم داستان ناقص تعریف شده بود. اینکه چطور باهاش مبارزه میکنن و… اصلا گفته نشده بود. به نظرم توهین به شعور مخاطبین هست. انگار برا بچه دارید قصه تعریف میکنید. اولش توصیف میکنید ولی بعدش انگار میگید هیچی به خوبی و… بیشتر بخوانید

مهراسا
مهراسا
6 سال قبل
پاسخ به  شهزاد

حالا خیلی مهمه چه عکسی میاد کنار اسمت؟:|

سلمان
سلمان
7 سال قبل

سلام. متن انگلیسی داستانها را هم بزارین اگه متن انگلیسی داره. اشکالی نداره اینکارو کنید. ممنون.

حمیده ابراهیمی
حمیده ابراهیمی
11 سال قبل

این داستان بیاد خاطره شیرین دوران انقلاب انداخت